Subject: FW: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti kooskõlastamisest
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 13:21:28 +0300

Palun reg

From: Pärt Põltsam <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 4, 2024 11:46 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Re: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti 
kooskõlastamisest

Tere

andmed võetud maa-ameti kaardirakendusest-Teeregistri osast.

kandsin peale ka orienteeruva ristumiskoha km. 
(tiitelleht+asendiplaan+seletuskiri)

manuses projekt

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Krista Einama (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 4. juuli 
2024 kell 11:25:

Tere,

Ristumiskoha aadress käib riigitee numbri nime ning km järgi.

Ootan ristumiskoha aadressi kajastamist projektis.

Lugupidamisega

Krista Einama

From: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 3, 2024 3:58 PM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Aare Saliste 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti 
kooskõlastamisest

Tere

lisasin tiitellehele tee nime- Urda ühendustee

sama lisasin ka seletuskirja

kas nii sobib?

manuses projekt

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Krista Einama (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 3. juuli 
2024 kell 11:13:

Tere,

Läheme mahasõidu lahendusega lepingusse, kuid ma ei leia projektist 
mahasõidu aadressi teeregistri järgi, mis on vajalik mahasõidu asukoha 
fikseerimiseks ja registrisse kandmiseks.

Palun lisage tiitellehele või andke teada, kus see projektis on.

Ootan kiiret tagasisidet.

Lugupidamisega,

Krista Einama

From: Krista Einama
Sent: Thursday, June 27, 2024 4:33 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti 
kooskõlastamisest

Palun reg

From: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 27, 2024 3:12 PM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Aare Saliste 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti 
kooskõlastamisest

Tere

korrektuurid tehtud

seletuskirja lisatud lk 4 "Plaanilahendus" alla mahasõidu teema.

projekti koosseisu lisatud ka DP joonis

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Krista Einama (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 25. juuni 
2024 kell 14:39:

Tere,

Puuduvad katte laiendus raadiuste ühendamisel ja tingmärgid :

*	roosa äärekivi tähistus
*	tumedam roheline … riigitee alusel maal.

Palun  kirjutage projekti sisse, miks on mahasõidud nii lähedal (tekib 
küsimus, miks erandlik olukord) ja kuidas põhjendate lahendust ja selle 
vastavust normidele.

Parimat, Krista Einama

From: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 25, 2024 1:47 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Aare Saliste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti 
kooskõlastamisest

Tere

vaatasin mahasõidu üle, proovisin ka autorongi sablooniga ja praeguse 
lahenduse korral oleks ligipääs tagatud.- manuses pdf joonised

(mul jookseb autoturn programm kokku ja ei saa sablooni hetkel joonisele 
peale kanda kahjuks)

äärekivid mõlemale mahasõidu äärde, ja viia 2 kivi pikkuses 0 kõrgusele.

liiklusmärgi mahasõidult eemaldasin.

Mahasõidu asukoha nihutamist pigem ei sooviks, see lööb kogu kinnistu sisese 
parkimise korralduse ka sassi.

Nagunii on kahe kinnistu mahasõitude  omavahelise vahekauguse osas tegu 
erandiliku olukorraga.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Krista Einama (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 25. juuni 
2024 kell 13:00:

Tere,

Rääkisime telefoni teel läbi,  et mahasõidu lahendust peab üle vaatama ja 
seletuskirjas põhjendama. Transpordiamet vaatab eelkõige liiklusohutust ja 
hooldeteemat. Tulemuse annaks mahasõidu nihutamine (mahasõitude vahekaugus 
ei vasta kehtivale normile), mina valiksin selle. LM on dubleeriv, tee 
andmise kohustus on reguleeritud läbi Liiklusseaduse nagu allpool 
kirjavahetuses on viidatud.

Lugupidamisega,

Krista Einama

From: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 25, 2024 10:04 AM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Aare Saliste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti 
kooskõlastamisest

Tere

korrigeeriisn mahasõidu raadiuseid ja nähtavuskolmnurki. Liilklusmärgi 
asendasin "anna teed" LM-iga.

manuses pdf joonised.

Kas selline lahendus sobib?

Kui OK siis vormistan kohe kogu tervikprojekti ära.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Krista Einama (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 19. juuni 
2024 kell 16:21:

Tere,

Edastasite  mahasõidu projekti muudetud lahenduse. Esitan lahendusele 
tähelepanekud:

1.	Olete ristumiskohta nihutanud, kuid  pöörderaadiuse suurendamisel on taas 
tekkinud naaberkinnistu mahasõidu äärekiviga lõikumine teravnurga all, mis 
ei ole sobiv lahendus. Talvel võib näiteks sellesse kinni sõita 
hooldesõidukid. Sellepärast ongi ühendamiseks raadiused.
2.	Eemaldada LM  222 „Stop“ mida varasemas lahenduses ei olnud. Kandke peale 
nähtavuskolmnurk 7X 80m. Tegemist on ühe kinnistu juurdepääsuga, kus 
kiirused manööverdades ei ole suured ja kohaldub Liiklusseadus § 17.   Tee 
andmise üldised kohustused  lg 3: (3) Parklast, õuealalt, puhkekohast, teega 
külgnevalt alalt või nende juurdesõiduteelt teele sõites peab juht andma 
teed igale teel liiklejale, kui teeandmise kohustus pole 
liikluskorraldusvahenditega reguleeritud teisiti.
3.	Seletuskirjas on viidatud Tagadi tee 7 nõuetele, mis ei ole asjakohane.

Küsimuste korral palun võtke ühendust.

Palun projekti korrigeerida, et saaksime lepingu sõlmida huvitatud isikuga.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

From: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 7, 2024 5:51 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Aare Saliste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Krista 
Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Jälgimäe küla, Pärnu mnt 539 kinnistule mahasõidu projekti 
kooskõlastamine

Tere

käesolevaga esitan mahasõidu projekti kooskõlastamiseks.

Projekt ja taotlus manuses.

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634